Thursday, November 22, 2007

Hubby dan Bini No-2nya

Di sini saya ingin berkongsi sedikit cerita tentang suami saya.Semalam hubby sangat seronok sampaikan ajak makan pun tak nak kerana semalam dia baru dapat bini no2..aku pun tumpang gembira tengok hubby gembira dengan kedatangan isterinya yang ke-2.Saya redho dengan kedatangannya.Yang menjadi saksi pernikahan semalam ialah Ustaz Firdaus dan Ustaz Kairul Nizam. Disamping itu yang menemani saya ialah zaujah Ust Firdaus iaitu Khairunnisa' dan puterinya Najlaa' Nasuha.Adalah sedikit makanan yang aku masak sendiri..... Yang menjadi kadi semalam Ustaz Yufrisan.aku mendoakan semoga hubby bahagia dengan madu ku itu dan semoga hubby berlaku adil dengan saya dan anakku....

Bini no-2 hubby yang aku maksudkan itu inilah....lihat gambar yang saya kepilkan disebelah tu..cantik tak???hehehe... Insyaallah saya akan jadikan kawan baik saya untuk selamanya..Harap2 sahabat-sahabat sekalian pun macam tu...

Untuk pengetahuan sekalian hubby tidak lame lagi nak imtihan mawad akhir(madah akhir).Doakan kejayaan dan kecemerlangan untuknya dan capai cita-citanya...Amiinnn.

Saya sekeluarga doakan semoga hubby mendapat ketenangan ketika menjawab dan kecemerlangan menjadi milik hubby...Dari isteri dan anak yang tersayang.....

Semoga Berbahagia dengan Orang Baru....... LovE yOu HubBy...















No comments: